piątek, 9 stycznia 2015

#216

Cześć,
tydzień zleciał w miarę szybko, półrocze też skończyło się już dzisiaj, oceny mam wystawione, ale nie jestem z nich zadowolona. Szkołę zmieniłam w najmniej odpowiednim czasie i miałam trochę do nadrobienia. Mogłam podjąć tą decyzje szybciej, ale i tak jestem z niej zadowolona.
Najprawdopodobniej są to już moje ostatnie dni w blond włosach, zamierzam je przefarbować na jakiś jasny brąz, zbliżony do mojego naturalnego koloru. Chce je trochę 'odbudować', bo jednak 3 lata używania rozjaśniacza zrobiły swoje.
Trochę ponad tydzień temu dostałam zamówienie z kosmetykizameryki.pl , chcielibyście jakąś króciutką recenzje ? :)



23 komentarze:

  1. dbaj o włosy dbaj ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad rozjaśnieniem włosów, ale boję się, że tak mi się zniszczą, że będę musiała je ściąć. Co do ocen nie ma się co przejmować, ważniejsze to ca będzie na koniec roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam brązy na włosach

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie poczytam recenzje tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. recenzje zawsze mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przeczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia. Co do szkoły - drugie półrocze na pewno wypadnie Ci lepiej, trzymam kciuki! A recenzje kosmetyków chętnie poczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też miałam dużo do nadrabiania, nie jestem za bardzo zadowolona ze swoich ocen, ale miejmy nadzieję, że w następnym półroczu trochę się poprawie ;d czekam na zdjęcia w nowych wlosach!
    http://tinna-tinnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie za jakiś czas też będą wystawiane oceny, i też nie jestem z nich zbytnio zadowolona :p

    OdpowiedzUsuń
  10. wiem co to znaczy;/ masa odżywek, a mam tylko refleksy zrobione;/

    OdpowiedzUsuń
  11. taa szkoła potrafi zabrać czas ;< co do włosów to zawsze chciałam mieć jasne ale właśnie boje się ich zniszczenia ;<
    dziękuje bardzo za komentarz u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. farbowanie na blond dużo kosztuje niestety nasze włosy :(
    a recenzja zawsze spoko :D dawaj

    http://mlodziezowa-moda.blogspot.de/2015/01/2015-nowy-rok-zaczynamy-od-nowa.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie ,że chcemy recenzje <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od roku rozjaśniam włosy i też mi się trochę zniszczyły. Zamierzam iść na kreatynową odbudowę włosów :) Podobna super efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to kreatyna wypłukuje trochę kolor :)

      Usuń
  15. Fajny blog! Obserwuję ! jesteś urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo przefarbować się chcesz :D ja znowu pragnę mieć takie włosy jak teraz masz :* obserwuję ! świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym chętnie zmieniła kolor włosów, ale moje by chyba tego nie wytrzymały :D
    rosylette.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam częściej do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. blond włosy są takie śliczne, niestety farbowane tak szybko się niszczą ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie, zrób recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana na pewno nie jest tak źle ze średnią! Ważne, że sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje włosy też strasznie zniszczyły, tyle że ja zmieniałam kolor ze średniego blondu na ciemny brąz...Życzę powodzenia w regeneracji włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.