sobota, 3 stycznia 2015

2015

Hejka,
skończył się już 2014 rok, który na pewno będę dobrze wspominać  Sylwestra spędziłam w dobrym towarzystwie, wszystko pamiętam, więc jest dobrze :) Jeszcze nie zdążyłam nacieszyć się tym, że jest wolne, a tu za 2 dni znowu zacznie się szkoła. Muszę zaliczyć jeszcze edb, angielski, wos i już będę miała spokój :) Na szczęście pochodzę do szkoły przez 8 dni i już będę miała ferie, i w końcu zobaczę się z Rolo, Adą i caałą resztą :D Mam nadzieję, że na początku ferii zobaczę się też z Karoliną z byłej klasy, ale to jeszcze nie jest pewne. Puki co biorę się za zaległości na blogu :)


14 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko ferie :) a to bardzo pocieszająca myśl. Można dzięki niej wytrzymać te kilka dni w szkole

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam ferie w pierwszym terminie i chyba nigdy w życiu tak się z nich nie cieszyłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow jak fajnie że tak szybko masz ferie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęścia w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już zapomniałam co to są ferie na studiach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :D i powodzenia w zaliczaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, ja też mam ferie w pierwszym terminie i tak się cieszę! po tej świątecznej przerwie strasznie się rozleniwiłam i do szkoły mi nie prędko..:/
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ferie mam dopiero 2 lutego, więc trochę sobie jeszcze na nie poczekam :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz wspaniałe oczka! Ja mam ferie od 2. lutego... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ferie wtedy co ty ;) śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne masz oczęta ! :)
    To super, że niedługo masz ferie i spotkasz się z przyjaciółmi .

    OdpowiedzUsuń
  13. ferie, fajna sprawa :) ja muszę czekać na urlop ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.