sobota, 20 grudnia 2014

Wolne.

Siemka,
zaczęła się przerwa świąteczna, w końcu odpoczniemy od nauki i wszystkich zaliczeń :) W pokoju już od kilku dni wiszą lampki, uwielbiam taki klimacik :D Na piętrze już posprzątałam i przed samymi świętami zostanie tylko pomycie podłóg. Popakowałam prezenty i stwierdzam, że to nie jest dla mnie, ale jakoś to tam posklejałam i się trzyma. Zamówiłam jeszcze mamie prezent, mam nadzieję, że przyjdzie do świąt. Tak samo liczę na to, że spadnie śnieg i święta będą takie bardziej świąteczne :)

 


4 komentarze:

  1. na śnieg w te święta już chyba nie ma co liczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne lampiony. Ja pakowanie prezentów chyba przerzucę na siostrę (oczywiście oprócz prezentu dla niej), bo jej zdecydowanie lepiej to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale cuda :)
    U mnie śnieg nie zaszczycił swoją obecnością na Święta Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęścia w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.