niedziela, 14 grudnia 2014

213

Hejka,
w piątek wyszłam ze szpitala i pojechałam z rodzicami na zakupy, bo nie wiedzieli co kupić mi pod choinkę. Wybrałam sobie dwa sweterki i czapkę, ale to pokażę dopiero po świętach :) W sobotę od samego rana męczyłam się z gorączką i bólem brzucha, dzisiaj puki co nie mam gorączki, ale nie najlepiej się czuję. W tym tygodniu czeka na mnie masa nauki, myślałam że przed świętami będzie trochę luźniej, a tu lipa. No ale jakoś trzeba przetrwać te 4 dni i w końcu będzie jakieś dłuższe wolne i długo wyczekiwane święta :)


6 komentarzy:

  1. Cudownie

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega lubie teojego bloga, taki pamietnik! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również już wybrałam dla siebie prezenty świąteczne;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj szybko do zdrowia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpital, gorączka 40 stopni, również ostatnio miałam z tym styczność.

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.