piątek, 5 grudnia 2014

#211

Siemka, tydzień minął dość szybko i w sumie w szkole nie było tak ciężko, bo niektóre rzeczy mam przełożone na przyszły tydzień :) I w końcu mamy weekend ! Jest już  coraz bliżej do świąt, a ja jeszcze nie do końca wiem jakie prezenty pokupować, i chyba najwyższy czas się za to zabrać :)
W przyszłym tygodniu czeka mnie sprawdzian z matmy, historii i kartkówka z chemii, to troszkę nauki na weekend mam. A od środy do piątku czekają mnie badania w szpitalu, to będę miała duuużo czasu żeby nadrobić niemiecki :)



A Wy wiecie już co kupić swoim bliskim na święta ? :)

17 komentarzy:

  1. ja już połowę prezentów mam :) uff

    __________________________________
    6 stylizacji!
    robię ankietę, dlatego oceń, która najlepsza
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak na razie zrobiłam zakupy dla przyjaciół na mikołajki do świąt jeszcze daleko ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. to powodzenia na sprawdzianach! i samym piąteczzek;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia kochana! Wyglądacie śliczne <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pod choinkę nie kupuje prezentów jedynie tylko na mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już większość prezentów mam ;) Powodzenia z nauką :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mam nic pod choinkę dla nikogo jeszcze xd

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni !
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze szukam prezentów, ale mniej więcej wiem, co już chcę kupić;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupuję drobnostkę na Mikołaja i czasami pod choinkę, ale tylko rodzinie, z którą nie widzę się w Mikołajki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie zrobiłam przyjaciółce paczkę słodyczowo- prezentową na święta. Pozostało ją tylko wysłać, ale w następnym tygodniu zawitam i nadam na poczcie przesyłkę :)
    A dla rodzinki jeszcze nic nie mam, ale w tym roku robimy losowanie i każdy kupuje tej osobie którą wylosuje :)
    super zdjęcie, ale fajne Mikołajki !

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już mam listę co komu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WSPANIALE ♥
    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia z niemieckim! I Dużo zdrowia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ja też muszę zakupić już prezenty szok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na szczęście szkołę mam już dawno za sobą, ale matmy i chemii zawsze unikałam jak ognia :P do tej pory śnią mi się po nocach :P heheh
    A Grey'a szczerze polecam :) I część pochłonęłam w mgnieniu oka :) hehe
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.