środa, 24 września 2014

#warsztaty

Hejka,
dzisiaj byłam na jednej lekcji, którą przesiedzieliśmy w bibliotece, a później poszliśmy na warsztaty z 'Stop narkotykom', ja poszłam na spawanie śrubek i razem z Weru i Marcelem złożyliśmy jakiegoś robota z siekierą :) jakiś pan nam to zespawał, a jutro też idziemy tylko na dwie pierwsze lekcje i będziemy go malować :P W piątek cały dzień siedzimy na osirze i będziemy prezentować to co zrobiliśmy :) więc do końca tygodnia mam już luz, gorzej z następnym, ale tym będę się martwiła później :)  

takie śliczne *.* szkoda, że się złamały..

16 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor!

    __________
    a u mnie?
    MacDonald w stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁAdny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jakie długie paznokcie, faktycznie szkoda, że się połamały :-( Kolor cudowny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne paznokcie i kolor lakieru jednak co do firmy nie jestem przekonana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery puki co u mnie sprawdzają się w stu procentach :)

      Usuń
  5. Jakie piękne paznokcie i ich kolor:)<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek paznokci ♡

    m-inis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor pazurków i robocik fajny ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam na całe szczęście mocne paznokcie i nigdy mi sie nie łamią :)x

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek ładny i rewelacyjny robot :)
    z wielką chęcią obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pazurki,też mi się kiedyś bardzo łamały,ale używam odżywkę,która wzmacnia paznokcie :) A robocik bardzo fajny ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten robot jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki świetny Wam wyszedł ten robot! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki świetny. Paznokcie piękne ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.