sobota, 6 września 2014

#szkoła

Hejka,
rok szkolny się już zaczął, puki co to wydaje mi się, że mam fajną klasę, gorzej już z nauczycielami, ale z tym się nic nie zrobi. Plan też mam fajny, trochę denerwuję mnie to, że z czw i pt mam okienko między lekcjami, ale może być to czasami przydatne :)
Od tygodnia mam też, królika :) zostaje u mnie jeszcze przez 2 tygodnie, bo brat pojechał na wakacje i mi go przywiózł :)
Wczoraj spotkałam się z Rominą i Weru, najpierw posiedziałyśmy na tamie, potem przyszłyśmy do mnie :) Jak najbardziej udany dzień, wieczorem odprowadziłyśmy Romine, Weru została u mnie na noc i zaczęło nam lekko odwalać XD nie wiem jak ja sobie poradziłam z rozczesaniem włosów, bo nie dość, że były natapirowane, to było w nich pełno gumy do włosów :P reszty chyba komentować nie będę :P
Byłam dzisiaj u lekarza, ponieważ znowu mam ropę na gardle, przepisała mi trochę leków, to mam nadzieje, że szybko mi przejdzie.

18 komentarzy:

  1. oooo <3 ja miałam takiego baksa <3 dziadyga cały czarny był ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziutki ten króliczek!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze mam miesiąc wakacji, uff

    _________________
    a u mnie?
    dwa, świeżutkie posty na weekend

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki królik <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kochany króliczek.Mój chłopak ma też królika,ale nie przepadamy za sobą ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki królik : )
    Też niedawno temu byłam u lekarza z tego samego powodu, współczuje : (
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem studentką, więc jeszcze przez miesiąc cieszę się wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na szczeście juz nie mam szkoły:D jaki słodziutki królik:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki śliczny króliczek ;) zawsze chciałam mieć takiego, ale mam alergię na futrzane zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na królika chyba też mam XP

      Usuń
  10. Powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej jaki uroczy króliczek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. He is so cute!!! Thank you so much for commenting on my blog!

    Jenny’s Bicycle-Indian Fashion Blog!!

    OdpowiedzUsuń
  13. slodki kroliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodki króliczek :D

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.