niedziela, 28 września 2014

#kosmetycznie

Hejka, ostatnio dostałam zamówienie z Avonu i byłam też na zakupach w Rossmannie, ale będę musiała wybrać się tam ponownie, bo zgubiłam swój puder.  
Wczoraj miałam gości i trochę się nudziłam, bo nie przepadam za takimi rodzinnymi spotkaniami i tekstów ' ale ty wyrosłaś ' , gdzie ja tych ludzi nie kojarzę. Znowu połamałam paznokcia, będę musiała spiłować je praktycznie na zero i zacząć malować, żeby były twardsze.
Dzisiaj czeka mnie trochę nauki z chemii, polskiego i geografii, jakoś trzeba przetrwać przyszły tydzień. Nie umiem się przyzwyczaić do tego, że muszę się uczyć :P







13 komentarzy:

  1. uwielbiam ten tusz z rossmana, jest najlepszy i bardzo tani :) Perfumy FEMME z Avon również mam, kupiłam mamie na jej urodziny, jednak w większej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory lakierów :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie pandalubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię szminki z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne lakierki do french'a <3 obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład z Lirene lubię bardzo ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama ma te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są i moje ulubione lakiery!
    http://jesykabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidzę, gdy łamią mi się paznokcie! Jest wtedy płacz i rozpacz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jutro dostanę swoje zamówienie z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.