sobota, 13 września 2014

#burza

Hejka,
drugi tydzień szkoły już minął, w sumie dość szybko to leci :) po pierwszej lekcji francuskiego przepisałam się na rosyjski, a tam już na pierwszej lekcji zdobyłam 5 ! :) Dostałam też 4 z wosu za prasówki. Przeziębienie mi już przeszło, ale został mi jeszcze kaszel. Wczoraj była u mnie Weru, Romina i Kasia, posiedziałyśmy trochę i zaczęła się burza z silnym wiatrem. W kilku pokojach zaczęły przeciekać okna i było trochę sprzątania. Dobrze, że dziewczyny były, bo rodzice pojechali w góry i byłabym w domu sama, a takiego wiatru to ja się boje xd Jak skończyło padać odprowadziłyśmy Romine i Kasie, a Weru została u mnie na noc :) Rano Werczi pojechała, ja posprzątałam trochę w domu, a teraz zacznę chyba ogarniać bloga, bo w ostatnim czasie, głównie przez szkołę trochę go zaniedbałam.


19 komentarzy:

  1. U nas też była burza..tak się błyskało i grzmiało,że myślałam,że nas zaraz rozniesie,bardzo boję się burzy..;x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie już dawno nie było burzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj burze to teraz w całej Polsce chyba przechodzą ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam się uczyć francuskiego jednak moja szkoła oferowała jako drugi język albo niemiecki albo rosyjski. Z racji tego ze nienawidze niemieckiego, wybralam rosyjski. Po opanowaniu alfabetu naprawdę szło bardzo łatwo. Zakończyło się 6 na dyplomie ukończenia liceum (samochwał :P ) Także powodzenia z nowym językiem, jest naparwdę przyjemny i życzę jeszcze więcej 5tek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też są okropne burze. Gratuluję ocen i oby więcej takich :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj trochę się boję burzy, ale lubię na nią patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio podczas burzy to takie grzmoty były, że u mnie się dom trząsł. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez chce burze, ale Ci zazdroszcze :)
    Tam gdzie mieszkam to w ogole nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję dobrych ocen :D też chodziłam na rosyjski ;d

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  10. oo to gratuluję dobrych ocen :) u mnie też bardzo dobrze na razie :D tylko szkoda, że szkoła mnie już tak wykończyła, że nie mam na nic siły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje!!!


    _____________
    a u mnie?
    nowy fashion na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie super oceny, nic tylko ci gratulowac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku,u mnie dawno nie było burzy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. a dzisiaj to już nawet 3 tydzień ;o

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. też kiedyś chciałam się nauczyć rosyjskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry wybór! Uwielbiam rosyjski! <3

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.