czwartek, 28 sierpnia 2014

#zakupy

Siemka,
z wtorku na środę spałam u Rominy, dość fajna nocka :) poznałam kilka osób, siedzieliśmy do 5 rano, a wstałyśmy o 9 i co dziwne byłam wyspana, tylko po prostu nic mi się nie chciało :P


Wróciłam do domu, a tu mama oznajmiła mi, że idziemy do miasta, w sumie nie chętnie na to patrzyłam, ale kupiłam sobie kilka rzeczy i jestem zadowolona :) Mam 3 pary trampków, skórę , legginsy, zwykłą luźną koszulkę na wf i skarpetki. Dokupiłam sobie 3 białe doniczki, żeby mieć wszystkie takie same w pokoju :)
Dzisiaj byłam pozałatwiać do końca wszystkie papiery związane ze sq i w końcu oficjalnie jestem w tej szkole, w której chciałam być :) Odebrałam paczkę z avonu i w sumie resztę dnia odpoczywałam :)
Jutro jedziemy na Ćwieka, w sumie właśnie załatwiłam nam transport, na szczęście  :D
Muszę też w końcu zaopatrzyć się w jakieś rzeczy do sq bo puki co mam tylko piórnik :P



5 komentarzy:

  1. Jednak opłacało się iść na te zakupy, super trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że udane zakupy ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Trampki z pewnością przydadzą Ci się do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.