piątek, 15 sierpnia 2014

#wróciłam

Sieemka,
po baaardzo długiej nieobecności w końcu jestem, miałam być w Lubinie 2 tygodnie, a wyszło, że byłam 2,5 z czego bardzo się cieszę ! :) poznałam dwie Wiktorie, Maćka, Rafała, Wojtka i Amelie :D Pojechałyśmy do Wrocławia spotkać się z Czarną, której nie widziałyśmy 1,5 roku :3 Jakieś 2 dni przed moim powrotem do domu męczyłyśmy mamę Rolo i Ady żeby dziewczyny przyjechały do mnie, ale się nie zgodziła, po czym przyjechali po mnie rodzice, siedzimy takie smutne, że znowu nie będziemy się widzieć tak długo, aż tu nagle informacja, 'macie 5 minut żeby się spakować, możecie jechać do Blondi' ! *.* i przyjechały na 8 dni :) Prawie miesiąc razem ♥ Nie będę się jakoś bardzo rozpisywać na temat wyjazdu, po prostu było zajebiście ! :D

Ogólnie od paru dni już jestem 'wolna' i mogłam tu zajrzeć dużo wcześniej, ale musiałam nadrobić zaległości z Werczi :) a jak już byłam w domu to byłam po prostu zmęczona.  We wtorek był dość ciekawy dzień i na pewno szybko o nim nie zapomnę, siedzieliśmy sobie z Weru, Damianem i Piotrkiem na działce, po 1 zwinęliśmy i już bez Piotrka siedzieliśmy do 6 rano na dworze :) a dopiero po 8 poszłyśmy do Weru :D Co ciekawsze była noc spadających gwiazd i nie widziałam ani jednej XD i przeżyłam koło 40 godzin bez spania, co dla mnie było wyczynem, bo ja spać uwielbiam :)

Zostawiam tu mały kolarz zdjęć ze spotkania z Rolo i Adą :D



I na koniec WAŻNA INFORMACJA, koleżanka bierze udział w TYM KONKURSIE w którym TRZEBA pomóc :) Należy polubić stronę, następnie wyświetli się zdjęcie :)

*** Dla tych którzy boją się,że aplikacja będzie publikować posty na profilu albo przechowywać dane - 
jeśli jakiś post zostanie opublikowany to tylko informujący o oddaniu głosu,a jakiekolwiek dane             przechowywane są tylko do końca konkursu

Jeśli zagłosowaliście, napiszcie w komentarzu, a się jakoś odwdzięczę klikając w banery czy coś :*

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że wyjazd był udany :) Ładne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to wakacje pełne wrażeń ; ) Fajnie że Ci się udał wyjazd ! xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze,że już jesteś bo brakowało mi twoich postów!Świetnie,że poznałaś nowe osoby i tak dobrze się bawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny mix ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja widziałam spadającą gwiazdę, jedną, ale jednak widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ach te wyjazdy. :) fajny kolarz, wesoły! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że wyjazd się udał :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.