niedziela, 24 sierpnia 2014

#nie zmulamy :)

Hejka,
Tak Jak pisałam w poprzednim poście, w piątek byłam oo Weru wag Bogdańczowicach, tylko że  pojechałyśmy wag końcu autobusem :) W piątek miałam Spotkanie przyszłej klasy, było chyba 11 osób, akceptowania puki co mogę stwierdzić, że klasę mam fajna: D Wczoraj byłam z Weru na dwóch sesjach i Jak zawsze głównie mnie gryzły Komary. Wieczorem siedziałyśmy chwile na pieńku Z Woszu, Milena, Stachurskim i Raczkiem, na nocke przyszłyśmy do mnie :) Dzisiaj Rodzice pojechali w Górach, wbił do Nas Damian Z Piotrkiem, posiedzieliśmy u mnie zrobić wieczora, a Teraz czekam na rodziców. W Sumie ostatnie dni wakacji spędzam nie nudząc się, szkoda tylko, że nie jest tak Ciepło Jak bym chciała, bo Coraz bardziej czuję jesień :(
Klasowo :)
Zdjęć nie mam, praktycznie żadnych do dodam tu kilka naszych wakacyjnych kawałków :)



17 komentarzy:

  1. Mnie też komary uuwielbiają ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie tylko Ty już czujesz jesień ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jesień idzie i to wielkimi krokami! Ale z tego zdjęcia bije pozytywna energia ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kawałki :)
    Zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się nawet cieszę,że będzie jesień bo to moja ulubiona pora roku.Co do klasy to też się już z nową spotkałam i jest całkiem całkiem,zobaczymy jak to będzie wszystko wyglądało w szkole ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. no niestety robi się powolutku jesiennie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. super piosenki ! fajny wpis :)

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas w lecie mija zdecydowanie za szybko.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też ostatnio się nie nudzę.. codziennie coś się dzieje! i na ten ostatni tydzień też mam mnóstwo planów :p

    OdpowiedzUsuń
  10. nice time here

    http://me-poppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sie czuje jak by juz jesień była ;) zapraszam do siebie było by mi bardzo miło za zadanie pytań do tagu ;) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne piosenki.Obserwujemy ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma opcji zamulać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie również komary kochają, fajne nutki :)

    http://experience-the-story-again.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. no niestety już coraz zimniej się robi :(

    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.