środa, 20 sierpnia 2014

Lucy

Hejka,
wczoraj byłam w kinie na Lucy, i tak jak myślałam ten film jest świetny ! :) nie umiem robić recenzji, to powiem tylko, że tak mnie wciągnął i wydawało mi się, że minęło z 20 minut, a tu bam i koniec filmu XP
Dzisiaj byłam w sklepie i myłam przez 4 godziny półki, ale się opłacało, bo mama dała mi kasę i razem z Weru wybrałam się na pocztę, żeby wysłać Rolo paczkę i do Rossmanna :) Kupiłam fluid, puder i odżywke do paznokci :) Wieczorem siedziałyśmy chwile z Woszu, Mileną i Stachurskim XD
Jutro możliwe, że pojade z Werczi do Bogdańczowic, trzymać jej blendę na sesji xd Szkoda tylko, że od tamtego roku siadła mi kondycja, bo chyba pojedziemy rowerami, a tam jest jakieś 8km :P

Puder ( 001 transparent ) - 25.99
Fluid (203) - 22.99
Odżywka - 12.59

14 komentarzy:

  1. mam fluid jest ok ja uzywam jako baaza pod makijaz dla modelek ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wybiorę się na ten film do kina. Kolejnej osobie się spodobała Lucy ; )
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja uwielbiam odżywki z Eveline :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz długie pazurki ; )
    lubię ten puder ! xd

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o tym filmie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o filmie Lucy, obejrzę go :) fajny puder!

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą odżywkę uwielbiam!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. odżywkę również mam i ją uwielbiam. Koniecznie musze spróbować fluidu z Lirene. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem tego pudru, z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta odżywka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.