niedziela, 17 sierpnia 2014

#boring

Hejka,
od piątku praktycznie do końca wakacji są u mnie kuzyni, trochę lipa, bo koniec z wychodzeniem na nocki. 
Dzisiaj zjechała się do mnie rodzinka, bo brat ma urodziny. I w sumie cały dzień się nudzę i chce mi się spać, jakoś nie umiem zabrać się do niczego pożytecznego, jedyne co zrobiłam to posprzątałam pulpit na lapku.
We wtorek albo w czwartek chyba pojadę z rodzicami do kina na Lucy, w ostatnim czasie byłam już w kinie 3 razy i podoba mi się zwiastun tego filmu :) 
Puki co to chyba zajmę się komentowaniem Waszych blogów, bo dawno nie siedziałam tu dłużej :)



I na koniec WAŻNA INFORMACJA, koleżanka bierze udział w TYM KONKURSIE w którym trzeba pomóc :) Należy polubić stronę, następnie wyświetli się zdjęcie :)

*** Dla tych którzy boją się,że aplikacja będzie publikować posty na profilu albo przechowywać dane - 
jeśli jakiś post zostanie opublikowany to tylko informujący o oddaniu głosu,a jakiekolwiek dane             przechowywane są tylko do końca konkursu

Jeśli zagłosowaliście, napiszcie w komentarzu, a się jakoś odwdzięczę klikając w banery czy coś :*

24 komentarze:

  1. a ja właśnie dawno w kinie nie byłam:( Muszę się wybrać!! :)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się też podobał zwiastun LUCY :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zaraz zobaczyć ten zwiastun :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. już zabieram się za oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do kina rzadko chodzę, żeby nie powiedzieć że w ogóle. Też chcę obejrzeć Lucy. :D

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jeszcze nie widziałam zwiastunu Lucy :)
    meega śliczne zdjęcia. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia :) właśnie w najbliższym czasie zamierzam wybrać się do kona :)
    http://unusual-planet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj już dawno nie byłam w kinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bylam wczorak w kinie na straznikach. Swietny film. Ogladalam Lucy ale osobiscie mi sie nie spodobal. Zwiastun mi przypadl do gustu ale film nie. Ale nie mowie ze ci sie nie spodoba bo mojek kuzynce sie spodobał :)

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lucy-uwielbiam <3 obserwuję
    cynamondavinci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo słyszałam o filmie Lucy :)

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. o też muszę się w końcu wybrać do kina;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Najgorsze są właśnie takie leniwe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W takie dni to ja potrafię położyć się w łóżku i spać połowę dnia :)
    Podziel się opinią na temat filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie oglądałam, ładne zdjęcia :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym mogła takie dni przesypiać :)
    http://kejtifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja za to dawno nie byłam w kinie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chcę iść na Lucy, zwiastun pokazuje, że film to będzie miazga :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bez wychodzenia na nocki też może być fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pomogłam Twojej koleżance :-) powodzenia!

    Ja ostatnio byłam w kinie na Strażnikach Galaktyki, Bardzo poszukiwany człowiek i sex tape :-)


    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Też wybieram się na film do kina ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj jak ja dawno nie bylam w kinie, musze sie wybrać.
    Ja w takie senno- leniwe dni zazwyczaj ide spać bądź leże i czytam książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.