piątek, 11 lipca 2014

#tak tak tak !

Hejka,
dzisiaj rano dostałam świetną wiadomość, a mianowicie, że po złożenia podania po raz drugi dostałam się do szkoły do której chciałam :D Już wiem, że będę miała co najmniej w połowie fajną klasę :) Byłam z psem u weterynarza, za podstawowe szczepienia, tabletkę na robaki i środek na kleszcze zapłaciłam 110 zł, drogi piesek w utrzymaniu, ale lepiej żeby nie chorował :) Byłam jeszcze u babci, poprzegrywałam jej z Natalią wszystko co jej na notebooka :D Wieczorem wyszłam z 'Alanem', siedzieliśmy trochę na domku, później jeździliśmy po mieście na rowersach :D Jutro po południu też wychodzimy, jeszcze z Martą i Angelika. Mam nadzieję, że jutro uda odebrać mi się paczkę :)

wtorkowe zakupy:




23 komentarze:

  1. fajne bluzeczki! :)

    http://froosheer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. środkowa bluzka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje dostania się do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. druga koszulka śliczna! :) chętnie bym taką sobie upolowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super że się dostałaś ! serdecznie zaprzaszam do mnie .
    obs za obs ? pauljna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dostania się do szkoły (: Bluzki jakoś nie przypadły mi do gustu.
    Udanych wakacji i miłego wypadu z przyjaciółmi ;)))

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. druga koszulka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje dostania się do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mój styl, nie mój gust.
    Ale bazowy, luźny biały t-shirt przyda się w każdej kobiecej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  11. co jak co ale bluzki są genialne! zajrzysz? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zatem gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety, leczenie psów jest czasami kosztowne, ale ich obecność przy nas nam to wynagradza. ;)

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję!


    ps. a u mnie? MOJE MAGAZYNOWE STYLIZACJE I MAKIJAŻE

    OdpowiedzUsuń
  15. o pieska trzeba dbać ;) to nasz największy przyjaciel ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka z numerkiem mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne bluzeczki i gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje dotania się do szkoły! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się,że do tej wymarzonej szkoły się dostałaś.No..czasem na zwierzęta trzeba wiele wydać,ale tak jak pisałaś ważne aby nie chorowały..Świetne zakupy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne koszulki!
    Pies jest wart każdej sumy pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.