wtorek, 15 lipca 2014

#monotonia

Hejka,
ostatnie dni mijają nudno, albo nie mam co robić, albo nie chce mi się nic robić. Każdy dzień wydaje mi się w sumie taki sam. Cały czas mam problemy z odebraniem paczki od znajomego kolegi, jak dalej tak pójdzie będę miała ją dopiero na początku sierpnia.
Zrobiłam sobie listę rzeczy, które mam wziąć na wyjazd do Rolo, jeszcze tylko 3 dni i się widzimy ♥ 
Może dzisiaj wieczorem posiedzę trochę z olejkiem na włosach, przyda im się małe odżywienie, a przy okazji będę miała co robić :)


11 komentarzy:

  1. Boskie zdjęcia!
    U mnie wręcz przeciwnie, masa rzeczy do roboty i na nic nie mam czasu ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Ja mam podobny problem, ciągle się nudzę i nic mi się nie chce ;p
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://fashion-and-lifestyle99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie bardzo aktywnie,że nie mam czasu kiedy usiąść do bloga ;D.Mam nadzieję,że szybko odbierzesz tą paczkę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te zdjecia:***

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za to na nudę nie narzekam, choć są i dni kiedy się obijam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy ostatnio dbają o włosy, o co chodzi? :D
    Pozdrawiam,
    Zamyślona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie ma opcji żeby nic z nimi nie robić, bo są zniszczone rozjaśniaczami :P

      Usuń
  7. Więc życzę udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje dni też były strasznie monotonne .. drugie zdjęcie jest śliczne :)
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Skąd ja to znam...

    Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.