czwartek, 17 lipca 2014

#jedziemy

Hejka,
pisze tego posta na szybko, bo za jakieś 1,5 h jadę do Rolo i Ady, a muszę się jeszcze spakować :P Czekają mnie 3/4 godziny siedzenia w samochodzie, ale jak nie ma korków to mogę jeździć :D Nie będzie mnie tu najprawdopodobniej 2 tygodnie, bo nie biorę ze sobą laptopa, ewentualnie może pojawi się jakiś szybki post z telefonu, jak mi się z nim coś znowu nie stanie, bo co tam jestem, to jakimś cudem zawsze się psuję :P I to w sumie wszystko co chciałam napisać przed wyjazdem :)


A Wy macie jakieś plany na wakacje ? :)

31 komentarzy:

  1. baw sie dobrze ♥ tak mam plany na wakacje ktore możesz naleźć na moim blogu :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego pobytu :)
    Ja jadę nad morze za tydzień :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj do Nas cała i zdrowa,udanego wyjazdu ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. moje plany to praca :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wypoczynku ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to szerokiej drogi i udanego wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wypoczynku ! Ja siedzę i nudzę się w domu na razie :P
    http://fashion-and-lifestyle99.blogspot.com/ <- NOWY POST !

    OdpowiedzUsuń
  8. no to baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja narazie czekam az sie goscie zjada ;) Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjeciami. Bardzo mi na tym zalezy.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrej zabawy ! :D
    http://catlora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja idę w wakacje na pielgrzymkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Będziemy tęsknić! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego wyjazdu ;) Ja raczej nie mam planów, wszystko spontanicznie :)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. udanych wakacji ;)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja przez wakacje jestem w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego pobytu :) Zapraszam na nową notkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Baw się dobrze :*
    po wyjeździe to chyba tylko praca

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. udanego odpoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. haha, 3-4 godziny to nic w porównaniu do mojego wyjazdu i 15 godzin w pkp <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpoczywaj :) Ja siedzę w domu, ale byłam na obozie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wypoczywaj sobie :) Udanej zabawy :P
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już byłam We włoszech i na open'erze, więc teraz odpoczywam w domu.
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  24. To udanego wypadu życzę ;*
    Ja nie mam żadnych planów, ale liczę, że coś spontanicznego będzie :D
    Pozdrawiam :))

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekamy na sprawozdanie z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miłej podróży i udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrej zabawy !
    http://paulinaaaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. udanych wakacji, wracaj szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.