niedziela, 13 lipca 2014

#194

Siemka,
weekend minął dość nudno, jedyne co to byłam z bratem na rowerach w Bąkowie :) A tak to siedzę w domu i zmulam. Ale już niedługo, w przyszłym tygodniu w czwartek/piątek jadę na 2 tygodnie do Rolo i Ady :D już nie mogę się doczekać, bo widzę się z nimi tylko 2 razy w roku. Dzisiaj może uda mi się dogadać i odebrać paczkę, w sumie nie jest mi to jakoś bardzo potrzebne, ale chciałabym już mieć to u siebie. Może jeszcze wyskoczę wieczorem z Tofikiem na spacer :) nauczył się dzisiaj nowej sztuczki, którą możecie zobaczyć na INSTAGRAMIE :)


31 komentarzy:

  1. Fajna sztuczka z tym balonem. :)
    Miłego wypadu do Rolo! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing post! And I love your blog:)

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Boskie zdjęcie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wypadu!

    OdpowiedzUsuń
  5. korzystaj z wakacji póki pogoda pozwala ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladne zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam insta:) i żeby się do niego przekonać musiało sporo czasu minąć:P


    ps. a u mnie? BOYFRIEND JEANS - czyli jak i z czym je nosić;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sztuczka ! :D
    Śliczne zdjęcie.
    http://catlora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja to strasznie widzieć kogoś tak rzadko ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sztuczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci w takim razie udanych, aktywnych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanych wakacji ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. udanego wyjazdu! :)
    ja w przyszły czwartek wyjeżdżam na dwa tygodnie do Bułgarii :D

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda,ze tak rzadko się widzicie.Udanego wyjazdu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrzyłam na sztuczkę, ale fajnie:) ładne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanego wyjazdu, bardzo ładne zdjęcie :)
    Obserwuję i liczę na rewanż, zapraszam do mnie, nowy post !
    http://fashion-and-lifestyle99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam jeździć na rowerze, ale mój brat nie chce się do mnie dołączyć :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ohh ja też ostatnio zmulam w domu ^^ ale już za niedługo osiemnastka <33

    fajnego masz instagrama, zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcie!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ciągle siedzę w domu ;c
    robisz śliczne zdjęcia ;)
    http://forever-will-forever-be-ours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mojego psa przestałam uczyć sztuczek kiedy nie chciała przeskakiwać przez hula-hop. *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz próbuje z obrotem, ale średni to wychodzi XD

      Usuń
  24. ciekawy blog . Kliknełabyś w banner Sheinside w bocznym pasku na moim blogu? .
    Blog :http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    Ja się zrewanażuję tym samym lub obserwacja! :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.