poniedziałek, 7 lipca 2014

#192

Hejka,
wczoraj zjechała się do mnie rodzinka, posiedzieliśmy przy kawie i grillu. Natalia zostaje u mnie do piątku/poniedziałku :) Ściągnęłam sobie grę Stranded 2, w sumie to na razie średnio ją ogarniam, ale puki siedzę w domu to przynajmniej mam co robić :D Palec goi mi się dość szybko, jakbym wczoraj nie walnęła nim w wannę to może bym już mogła normalnie chodzić, ale niestety jestem taką sierotą XD Zrobiłam dzisiaj sałatkę owocową i coś co miało przypominać szejka, ale nie wyszło xd Puki co wszystko chłodzi się w lodówce :) Czekam też na swoją paczkę, którą kolega zamówił do swojego kolegi, ogólnie to dość skomplikowane jest XD Ale może jutro będę ją miała :) Jutro z mamą i Natalią jadę do Opola do lekarza, a później pochodzić trochę po galerii, może znajdę sobie jeszcze kilka koszulek :D

 zdjęcia są z tamtego roku, ale nie mam co dodać, a chyba ich tu jeszcze nie było :)

20 komentarzy:

  1. nie ma znaczenia, czy zdjęcia są stare:D są bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze ze dodalas zdjecia, sa bardzo ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne właśnie są te zdjęcia.Miłych zakupów ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tę pore roku, grill, słońce, leżakowanie przy basenie. Raj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są takie rodzinne grille itp. :)
    http://jesykabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia śliczne. Ten rok czy poprzedni nie ma znaczenia. Rodzinny Grill <3 Zawsze tak miło słuchać kiedy rodzice o tobie mówią, albo ciotki plotkują, zawsze śmiesznie :)

    http://experience-the-story-again.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :* Oj zdrowiej :D

    http://pictrue-ofme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne zdjecia, zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm sałateczka owocowa najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne zdjęcie, lubię takie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey
    you have a great blog , would you like follow each other !
    keep in touch
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bawcie się dobrze :) a zdjęcia są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :)
    Wspaniałych i owocnych wakacji :)
    A grille to najprzyjemniejsza sprawa lata!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, szkoda że tak mało ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.