wtorek, 24 czerwca 2014

#zakupy

 Siemka,
dzisiaj byłam z mamą w Opolu na zakupach, znalazłam sobie kilka fajnych rzeczy, chciałam kupić głównie jakieś koszulki na lato, a i tak wybrałam sobie jeszcze koszule i bluzkę :) Byłam też w Rossmannie, tam kupiłam fluid i gąbeczki do pudru, a w Pepco wypełniacz do koka i 2 małe świeczki :) Pokarzę tu jeszcze sweterek, który ostatnio znalazłam w sh :)
Kurier dowiózł mi paczkę, w której znajdował się wosk ;) teraz tylko będę się musiała jakoś zebrać, żeby go użyć :P
W najbliższym czasie chcę kupić puszkę białej farby i przemalować sobie jakieś pierdoły w moim pokoju :) Stwierdziłam, że wyjdzie to taniej, niż kupowanie wszystkiego od nowa :D




9 komentarzy:

  1. 3 koszula jest świetna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweter! i koszula! i koszulka! Właściwie, to wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super zakupy :o
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że zakupy udane, lubię chodzić do Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie rzeczy sobie kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy. Ja muszę sobie w końcu kupić wypełniacz

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.