niedziela, 1 czerwca 2014

#zakupy

Hejka,
przez ostatnie dni zaniedbuję trochę bloga, mam teraz w szkole masę sprawdzianów, pogoda jest za ładna, żeby siedzieć w domu, a jak już jestem w domu to nie robię kompletnie nic. Ten tydzień będzie masakryczny jeśli chodzi o szkołę mam sprawdziany z niemieckiego, chemii i geografii dzień po dniu. Ale w sumie trzeba jakoś przebrnąć przez przyszłe 2 tygodnie i już będzie po wystawieniu ocen, to już będzie luzik :)
Dzisiaj była u mnie babcia, dostałam od niej czekoladę i 50 zł, od rodziców też 50 zł, może uda mi się jeszcze przed wakacjami wyciągnąć mamę na jakieś większe zakupy, bo średnio mam w czym chodzić,
W sobotę byłam w Rossmannie, kupiłam kilka rzeczy, a na allegro zamówiłam śliczną kosmetyczkę :)


 



12 komentarzy:

  1. Ta odżywka z Garniera na pewno Ci się sprawdzi, ja miałam jej już z 4 opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier piaskowy genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki lakierów, a kosmetyczka rzeczywiście śliczna, bardzo mi się podoba ;)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam używać odżywkę w sprayu z Pantene, jest naprawdę świetna ;)

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę, owocne zakupy ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy,kosmetyczka bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier piaskowy genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z odżywki na pewno będziesz zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne lakiery! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.