niedziela, 8 czerwca 2014

#weekend

Siemka,
kolejny tydzień mam za sobą, sprawdzian z niemca, wosu i chemii napisałam na 4 :) Weekend minął świetnie, piątek spędziłam z Weru, Jagą, Niechciałem i Magdziarkiem, po czym dziewczyny u mnie zostały na noc :D Koło południa dziewczyny poszły do domu, a ja wzięłam się za porządki, umyłam się pomalowałam paznokcie i nie wytrzymałam z moim postanowieniem i wysuszyłam włosy. Wieczorem znowu spotkałam się z dziewczynami i Jaczem. Ubrałam sobie jasne, czyste buty i oczywiście musiałam je ochrzcić wdeptując u kupe.. Ogólnie to plan był taki, że chciałam spać u Weru, ale dzwoniłam do mamy z 15 razy a ona nie odbierała telefonu, to po 22 wróciłam do domu, a tu rodziców nie ma, auta nie ma i dalej nie odbierają telefonu. Napisałam o tym Weru i o tym, że się o nich boje. Minęło chyba z 30 minut, a Weru zwinęła Jagę i do mnie przybiegły ! <3 A Tato przyszedł do domu kilka minut przed nimi i siedział na tarasie, bo nie miał klucza i myślał, że nie ma mnie w domu, a za kolejne 10 minut przyszła mama i okazało się, że pojechali do znajomych, którzy mieszkają kilka domów na grilla, a mieli do zabrania ze sobą kilka rzeczy i wzięli auto. I w taki właśnie sposób dziewczyny dzisiaj też u mnie spały :) Koło południa dałam im rowery i zwinęły do domu, ja po raz kolejny wzięłam się za sprzątanie, zrobiłam notatki na historie, bo jutro mam sprawdzian, zdążyłam się już tego prawie do końca nauczyć, myli mi się tylko kilka rzeczy. Wykąpałam psa po czym umyłam mu zęby i byłam cała mokra, i żeby wyjść z dziewczynami na dwór musiałam wysuszyć spodenki suszarką. Przed chwilą wróciłam do domu, i zaraz biorę się znowu za historię, bo wieczorem ekipa z Wawy :D



10 komentarzy:

  1. Gratuluję ocen ;).Ja nie przepadam za tą ekipą z Wawy
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz już wiesz, jak czują się rodzice jak Ciebie długo nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 4 :) świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no xd gratuluję ocen :) Mam prośbę.. Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście na moim blogu ? :) Odwdzięczę się, obiecuje :)
    ulicee-przeklete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję ocen. super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ocen. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ocen, ale współczuję wdepnięcia w kupę :P
    Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.