niedziela, 29 czerwca 2014

#summer ! :)

Hejka,
a więc w czwartek oficjalnie zaczęły mi się wakacje :)Ze swojego świadectwa jestem zadowolona, bo skończyłam gimnazjum ze średnią 4.16 :) Na zakończeniu zrobili nam prezentacje ze zdjęciami 3 klas, dostaliśmy balony, ogólnie to nawet nie trwało to tak długo :D Po zakończeniu wyszłyśmy z Oliwią, Weru i Jagą, po czym spałyśmy u Jagi :D
Jakoś bardzo na razie nie odczuwam tych wakacji, może dlatego, że po wystawieniu ocen już do szkoły praktycznie nie chodziłam. Puki co to liczę na to, że pierwsze 2 tygodnie wakacji miną szybko, bo chcę się już zobaczyć z Rolo i Adą :D Widywać się 2 razy w roku to stanowczo za mało, ale niestety nic z tym nie zrobię.
Jutro jadę z Werczi do Opola, we wtorek idziemy zrobić zdjęcie i zanieść papiery do liceum, mam nadzieję, że dostanę się tam gdzie chcę :)




17 komentarzy:

  1. trzymam kciuki abyś dostała się do wymarzonego liceum ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale magiczne rzęsy !
    Do liceum napewno Cię przyjmą, nie masz co się martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz oczy. :) Trzymam kciuki, żeby Cię przyjęli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzęsy, fajnie podkreśliłaś oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne masz oczy:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zakończeniu samych klas trzecich trwało 3 godziny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zakończenie klas 3 bardzo długo trwało,ponieważ przyszły II klasy i nas żegnały..wtedy to już praktycznie wszystkie dziewczyny płakały..trochę się denerwowałam,ze to tak długo trwa,ale było warto :).Ja już zawiozłam papiery do LO i wczoraj byłam sprawdzić czy się dostałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na wakacyjne rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że dobrze wybierzesz liceum ;) ja żałuję, że chodziłam tam gdzie chodziłam. ;) a no i oczywiście gratuluje ocen. ;)
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale oczka! <3 Ciekawy blog. ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie.

    http://weruss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymam wiec kciuki zebys sie dostala tam gdzie chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno się dostaniesz, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. życze Ci powodzenia ;) i oczywiście udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale jesteś śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanych wakacji!:))
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.