czwartek, 19 czerwca 2014

#nowy wygląd

Hejka,
ostatnio zmieniłam wygląd bloga, znowu xD tym razem chciałam takiego prostego czarno-białego, ale musze poprawić jeszcze jakoś nagłówek, bo coś mi w nim nie pasuje. 
Wczoraj nie poszłam do sq i posprzątałam na dole, mój pies tak się teraz leni, że można zamiatać 2 razy dziennie, a i tak jest wszędzie pełno sierści. Po południu wyszłam na mostek z Weru, Jagą i Niechciałem. Przejeździłyśmy większość marketów w poszukiwaniu czosnkowych bagietek i znalazłyśmy tylko jedną, dziewczyny zostały u mnie na noc, zrobiłyśmy frytki i pizze :) 
Dzisiaj z nudy zrobiłam kilka bransoletek, zaczęłam przenosić wszystko z telefonu na laptopa, bo wysyłam go jutro na gwarancje, od jakiegoś czasu sam z siebie zaczął się wyłączać. 
Pokarzę Wam jeszcze kilka rzeczy które ostatnio zamówiłam z Avonu :)



 

35 komentarzy:

  1. b.lubię perełkowe bransoletki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie tu teraz,podoba mi się :)
    Śliczne bransoletki ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba nowy wygląd, piękne bransoletki :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://fashion-and-lifestyle99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :) zdecydowana inspiracja dla czytelników :) z pewnością będę często zaglądać :) buziaki

    monmondeefou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te bransoletki <3 obserwuję i zapraszam do siebie :* www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój też się tak leni, i dwa koty też, tragedia. Fajne zamówienie z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny nowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się perełkowe bransoletki:) Ps. obserwuję i zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli też zaobserwujesz:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na szczęście nie mam zwierząt w domu i chociaż kiedyś bardzo chciałam mieć psa domowego, to obecnie bym się nigdy na to nie zgodziła :) Perłowe bransoletki są prześliczne ! Masz talent !

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też niedawno zmieniłam design, również na przewagę bieli. Przypadek?... :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladna pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te perełkowe bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny blog! ciekawe posty :)

    Zapraszam do obserwowania: http://krizabell.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię maseczkę błotną. ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam ten peeling z planet spa i baardzo go lubię, bo ma taką kremową konsystencję, inną niż większość dostępnych na rynku ^^ ;)
    Mi Twój wygląd bloga się podoba ;) Jest przejrzysty xD
    Pozdrawiam :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie świetne wyszly Ci te bransoletki.
    Ja mialam w domu dwa psy, znam to jak psy linieją. Im dluższa sierć tym więcej tego wychodzi i leży na dywanie bądź na podlodze.

    OdpowiedzUsuń
  17. tez wlasnie musze pomyslec nad zmiana wygladu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny wygląd i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Design wyszedł Ci ślicznie, tak samo, jak bransoletki :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że tak fajnie się bawiłyście ;P
    Chciałabym mieć tyle luzu.. A do moich wakacji niestety jeszcze ponad miesiąc :(

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne bransoletki :)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię szminki z avon ♥
    Swietny wygląd bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne są te bransoletki! :)

    Zapraszam do mnie na bloga i facebook'a :)
    ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne bransoletki <33

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi też co jakiś czas zdarzają się drobne zmiany na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne bransoletki, też ostatnio zamawiałam z Avonu, ale skusiłam się na płyn do kąpieli i żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  29. o, ja najbardziej z avonu lubie mgiełki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. a mi się właśnie nagłówek bardzo podoba :)!
    www.allex096.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię maseczki z planet spa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny wygląd bloga i piękne bransoletki ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.