czwartek, 15 maja 2014

#pietruszka

Hejka,
wczoraj udało mi się zebrać, 6,6 i 5 z fotografii, dzisiaj 5 z polskiego i puki co mam średnią ogólną 4.01 :)
Chciałam sobie zrobić do picia wodę i wrzucić do niej cytrynę z miętą, a moja mama stwierdziła, żebym dodała do tego pietruszki i cukru, i zmiksowała, i gdyby nie to, że dałam tej pietruszki za dużo, to było by to całkiem dobre, bo teraz to zajeżdża i w smaku i w zapachu xD
Został Nam tylko jutrzejszy piątek i mamy weekend, ja wybieram się na nockę do Jagi :D

A Wy macie jakieś plany na weekend ? :)


21 komentarzy:

  1. cukier niepotrzebny do takiej wody <3 z cytryną i miętą uwielbiam! na lato idealna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś trzeba było zmienić smak pietruszki :3

      Usuń
  2. Nie cierpię pietruszki. A w weekend zamierzam odpocząć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników !
    http://emiuula.blogspot.com/2014/05/czesc-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz długie rzęsy i ładny odcień blondu ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Gratulacje średniej! Mi do takiej brakuję tylko poprawa jednego przedmiotu (;
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze dokładnych planów na weekend nie mam :) śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. heh jakie pozytywne zdjęcie;)


    ps. a u mnie? IN BLACK na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako plany na weekend poza nauką to robię jutro 'imprezę' (w sensie zapraszam przyjaciół xd) urodzinową ;) Fajne zdjęcia ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje tylu pozytywnych ocen :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcie :D hmm ja w planach na weekend mam komunię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, na jakimś blogu przeczytałam w komentarzu że jedziesz do Wisły na 3 dni. Tak się składa że ja mieszkam nie daleko i razem z uczniami z naszej szkoły mamy jechać PODOBNO z Wami (o ile to o was chodzi) do Wisły i wgl do tamtych terenów. I tak się zastanawiam czy to ta sama wycieczka czy coś :D

    Jeśli możesz to odpisz u mnie na blogu w komentarzu :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O z pietruszką nigdy nie piłam ;)
    Ja w planach mam naukę..;x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł. Nigdy nie piłam.
    Ja jadę na komunie ;)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pietruszką śmierdzi:D Nigdy nie piłem:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/dont-let-me-go.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Pietruszką śmierdzi:) Nigdy czegos takiego nie piłem:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/dont-let-me-go.html

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie ty masz piękne włosy ♥
    www.allex096.blogspot.com :) !

    OdpowiedzUsuń
  18. hej :) Super blog, śliczne zdjęcia ;)

    Jeżeli chcesz to zapraszamy do nas, ROZDANIE MAJOWE !
    http://ourstylizations.blogspot.com/search?updated-max=2014-05-16T01:48:00-07:00&max-results=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyników. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje, zaraz wakacje! :) Mam nadzieje, ze świetnie je spędzisz :))

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.