poniedziałek, 12 maja 2014

#nowy wygląd

Siemka,
w sobotę tu troszkę pozmieniałam, no w sumie to zmieniłam dość dużo, ale muszę jeszcze poprawić kilka rzeczy :) W niedzielę razem z Weru robiłam projekt o szkole na Byczyńskiej, trochę nad tym siedziałyśmy i mam nadzieję, że wychowawca nam to zaliczy. Dzisiaj w sumie nic takiego się nie działo, przesiedziałam cały dzień w domu, zaczęłam się czuć dobrze, nie męczy mnie katar, a wieczorem się znowu coś zaczęło i cały czas mi zimno, gdzie u mnie to nie jest normalne.
Dziękuję Wam za komentarze pod poprzednim postem, było ich naprawdę sporo ! :3


STARY WYGLĄD




17 komentarzy:

  1. Nowy wygląd zdecydowanie lepszy ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiana na lepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  5. kredy nie niszczą włosów, to jest jednodniowe i tylko pokrywa włos na kilka godzin :)
    wygląd ogólnie świetny, ale bardziej podoba mi się stary nagłówek ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :) ale wydaje mi się, że to wysusza :P

      Usuń
  6. Nowy wygląd jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę bardzo ładny wygląd :) Zdrowia życzę ^^ Mam nadzieję, że projekt się udał :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, podoba mi się (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie tu jest,mam nadzieję,że wychowawca Wam to zaliczy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy wygląd jest naprawdę bardzo ładny ;)))

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny nowy wygląd :)
    http://fashion-madam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey beauty love ur new post .Keep posting .
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie teraz tu u ciebie :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie tu masz :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.