czwartek, 22 maja 2014

#chorujemy/wisła

Siemka,
wycieczka do Wisły była jedną z lepszych, jechała fajna ekipa, cały czas z czegoś się śmialiśmy. Ogólnie to wszędzie wjeżdżaliśmy wyciągami, tylko raz szliśmy do centrum 3km po w miare płaskim terenie ;) Opaliłam sobie ręce do połowy i twarz, dobrze że lekko, bo nie piecze mocno. Najbardziej w pamięci zostanie mi chyba pan Władzio, u którego mieszkaliśmy, nasza katechetka i moja szczęka ale to pozostawię bez komentarza :P
Dzisiaj rano zaczęło mnie boleć gardło, i boli coraz bardziej, a teraz ciężko mi się mówi. Jutro nie będę szła do szkoły, tylko poproszę dziadka, żeby zawiózł mnie do lekarza, bo rodzice są w górach.























24 komentarze:

  1. Świetne zdjecia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super musiało być :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te zdjęcia ! Musiało być naprawdę fajnie.Szkoda ,że teraz źle się czujesz. :/
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pozytywnie wspominam pobyt z Wisły :)


    ps. a u mnie? MAKIJAŻ dla Pań które lubią klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Wiśle byłam tysiące razy, ale ciągle lubię tam powracać- piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie byłam w Wiśle :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mam ochotę wybrać się do Wisły - nigdy tam nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wstyd ja mam ok 15 km do wisły i jeszcze nigdy tam nie bylam ;c. ładne zdjęcia i widoki :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia.
    Ja też nigdy nie byłam w Wiśle :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś byłam w Wiśle a wczoraj byłam w Ustroniu :D:) pięknie tam jest - świetne są widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia, nigdy tam nie byłam. Wracaj do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy tam nie byłam,ale chyba namówię rodziców bo bardzo mi się tam podoba ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne zdjęcia! Zwierzątka i widoki świetne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :)
    Życzę zdrowia :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia :]
    Zapraszam do mnie
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia krajobrazów ;)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia;)
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do mnie do rozdanie, w którym można wygrać keratynowy zabieg wygładzający włosy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem dlaczego, ale po prostu uwielbiam szopy :D

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.