sobota, 10 maja 2014

#bierzmowanie


Hejka,
wczoraj miałam bierzmowanie,na trzecie imię wybrałam sobie Daria. Na 18 musiałam być w kościele, o 18.30 się zaczęło, a siedziałam tam do 20.40, nie lubię takich uroczystości. Po kościele przyjechaliśmy do domu na kolacje, razem ze mną w domu było 10 osób, bo nie chciałam robić jakiejś większej imprezy. Wieczorem pomogłam mamie posprzątać i praktycznie od razu poszłam spać. Od jakiegoś czasu jestem przeziębiona, jakby to było gdyby mnie coś nie złapało xd Gardło, głowa to taki standard. Dlatego dzisiaj cały dzień spędzę w domu.
Ogólnie to bardzo się cieszę, bo do wakacji zostało jeszcze kilka tygodni, nie mogę się doczekać, jak z resztą większość osób :)
w pudełeczku jest bransoletka i kolczyki, ale nie umiem złapać na nich ostrości, a nw gdzie mam soczewki :)

24 komentarze:

  1. Tez nie lubię takich uroczystości :/
    Zapraszam do mnie na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja dawno już miałam swoje bierzmowanie, moje imię z bierzmowania to Rita :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne imię Daria, ja mam Sabina:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia,zdrowia i jeszcze raz zdrowia :)
    Śliczne imię,ja wybieram Weronika ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrówka :)
    Ja miałam w środe bierzmowanie i wzięłam Aleksandra ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się imię Daria, moja mama ma Agape ;o)

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mam identyczny krzyżyk z bierzmowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post!:)
    Może obserwacja za obserwację?
    http://bynathali3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj imienniczko : D .
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post! Ja nie lubię takich uroczystości:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/fancy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje bierzmowanie było 3 lata temu, ale miło je wspominam. Na szczęście egzaminu zdawać nie musiałam, bo należałam do Caritasu i jeździłam na NCM. Sama uroczystość w kościele nie była długa, a w domu przemiło spędziłam czas z moją rodzinką, śmieliśmy się, rozmawialiśmy. Właśnie takie dni lubię najbardziej.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zdawać nie musiałam, bo mieliśmy ogarniętego księdza i przepuścił całą grupę :)

      Usuń
  13. Bierzmowanie miałam niedawno (w listopadzie), a na drugie imię mam to co na pierwsze.. Wszystko fajnie, ale prawie zemdlałam od kadzidła ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również miałam z tym problem :)

      Usuń
  14. też nie mogę się już doczekać wakacji, mnie bierzmowanie czeka za rok, a na razie muszę zbierać te wszystkie podpisy do książeczki xd

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że ja już jestem po bierzmowaniu (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie miałam bierzmowania :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. pamiętam moje bierzmowanie jednak nie powtórzyłabym tego:)
    i super blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie miałam bierzmowania jeszcze ;3

    U mnie nowa notka,skomentujesz?:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czas szybko zleci i wakacje zanim się obejrzysz już będą..zdrówka!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne imie wybrałaś:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super imię wybrałaś ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.