wtorek, 27 maja 2014

#183

Siemka,
dzisiaj w sumie dzień całkiem ok, dostałam z edb i techniki 5 :) na polski nie poszłam i byłam z Weru i Jaczem na jordanku, i w sumie to dobrze bo byłam w domu chwile szybciej niż zawsze, a akurat jak weszłam zaczęło padać. Zrobiłam plakat na chemie, miałam korki, czekają mnie jeszcze jedne za 2 tygodnie i już mam spokój :) Zrobiłam notatki na wos, wyszło tego dziwnie mało, ale i tak pewnie połowy się nie nauczę. Napisał do mnie dzisiaj Adaś i Karol z sanatorium, w sumie to się troszkę zdziwiłam, bo nie miałam z nimi kontaktu ponad rok i tu bam, w jeden dzień :D
Jutro idę do sq na 10.35, bo nie idę na wf, mam 2 fotografie i chemie więc bd w sq 3 godziny :D Tak to bym mogła mieć codziennie :)


16 komentarzy:

  1. happy friendship
    love you all,dear
    have a nice day,keep in touch

    your lovely Poppy:
    http://me-poppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie, fotografię? To jakiś przedmiot w szkole? Bo jeśli tak to tylko pozazdrościć. :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazywa się to w sumie zajęcia artystyczne, ale jest to fotografia :)

      Usuń
  3. haha świetne zdjęcie ;)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne zdjęcie ^^ Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? :) Obiecuje, że się odwdzięczę :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ty to masz fajnie ja siedzę codziennie po 7 godzin ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. smieszne zdjęcie hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam dzis 3 lekcje :D . gratuluję ocen ;d
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ocenek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też bym chciała mieć trzy lekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie miałaś że tylko 3 lekcje ;) Gratuluję ocen :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje ocen ;)
    Fajnie mieć 3 lekcje już nie pamiętam kiedy to było, gdy ja miałam po 3,4 lekcje ;D

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tak dobrych ocen.Fajne zdjęcie.Ja najmniej lekcji mam w piątek i jest to 5
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjecie i post:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/chandelier.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahah, jakie świetne, pozytywne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale zabawne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.