sobota, 3 maja 2014

#177

Hejka,
majówka rozpoczęta świetnie z dobrą pogodą z Weru, Jagą, Jaczem, Martą i Maćkiem u Jacza na działce ^^ Na nockę byłam u Jagi WOW ;3 Nie wiem co robiliśmy na tej działce, ale butów nie umiem domyć XD <3 W piątek jak wróciłam to do samego wieczora malowałam z rodzicami stołowy na dole, a dalej nie jest skończony. Dzisiaj w sumie luźna sobota, siedziałam w domu i poza leżeniem przed tv, nie robiłam nic ;) Jutro rano rodzice jadą w góry i zostaje sama w domu, przychodzi do mnie Weru, ale najpierw my takie grzeczne i pobożne musimy iść do kościoła XD
A teraz lecę poszukać w internetach jakiegoś filmu :)

7 komentarzy:

  1. super , że się udało:)


    ps. a u mnie? BATMAN na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja bym chciała tak spędzic weekend ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się zdjęcia, takie pozytywne ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pozytywne zdjęcia :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.