piątek, 11 kwietnia 2014

Zakupy.

Cześć,
wczoraj pisałam sprawdzian z niemieckiego i zawaliłam go całkiem, w sumie to nic dziwnego, skoro wcale się do niego nie uczyłam. Pod wieczór wyszłam z Weru i Jagą, po czym była nocka u mnie :) Obtarły mnie vansy, myślałam już, że uda mi się tego uniknąć, bo chodzę w nich już ponad miesiąc, a tu bam! Dzisiaj rano miałam rekolekcje, posiedziałam w godzinę w kościele, wróciłam do domu, a po południu poszłam z mamą do miasta ^^ Szukam jakiś ciuszków na egzaminy i bierzmowanie, znalazłam puki co tylko spodnie, a i tak nie są takie jakie chciałam kupić. Kupiłam też 2 bluzki, jedna z białym napisem, a druga taka zwykła na wf/do spania (?), jeszcze nw, ale lubię ten materiał, bo jest taki cieniutki :) Mam też takie większe pudełko na biurko, do którego włożyłam kosmetyki i jakieś długopisy, pilniczek do paznokci. Byłam też w Rossmannie, w końcu, bo wybierałam się do niego już jakiś tydzień :P Przed chwilą trochę ogarnęłam swój pokój, a jutro rano może wyskoczę z mamą do sh, bo w sumie dawno tam już nie byłam :)


Od kilku dni używam olejku arganowego z Bielendy na włosy, i jest cudowny ♥ Moje włosy się po nim nie puszą, są bardziej odżywione i błyszczące, a do tego ten olejek jeszcze ślicznie pachnie i można go używać także jako balsam ^^

14 komentarzy:

  1. Bluzka <3 Super kosmetyki!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy ;) O..puder z synergen <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zakupy :) lakier ma świetny kolor
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy :) Zapraszam na KONKURS !! Do wygrania cudowne KOSZULKI !!
    http://sialalala96.blogspot.com/search?updated-max=2014-04-07T10:16:00-07:00&max-results=1&start=2&by-date=false
    Mogłabym prosić przy okazji o poklikanie w banery ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzka !

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne nowości ♥♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że udane :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy, czekam na stroje z ubraniami.

    :)
    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę że całkiem pokaźne łowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy!!:))

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/sheinside-z-racji-tego-ze-probuje.html
    z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niemiecki jest ciężkim językiem >.< Nie lubię jego się uczyć.
    W rossmannie jestem prawie codziennie jeszcze nigdy nie zdarzyło się żebym w tygodniu nie była w ogóle :D Miałam sobie kupić ten olejek arganowy ,ale w ostatnim momencie się rozmyśliłam ,nie zdawałam sobie sprawy ,że tak świetnie działa ;o

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo tych zakupów :>

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.