sobota, 5 kwietnia 2014

Wróciłam.

Hejka, po ponad miesięcznej nieobecności, już jestem i wracam do systematycznego blogowania ♥
Tak jak myślałam warunki w sanatorium nie były za dobre, ale przeżyłam. Opiekunki, wychowawcy i pielęgniarki o wszystko się czepiały, ale na szczęście ludzie z którymi się zapoznałam byli świetni ^^ Tyle przypałów, dziwnych akcji, klepania po tyłkach, tarzania się na korytarzu, golenia nóg w kranie, siedzenie na rotundzie, mruczenie na nieznajomych, marker , śpiewanie 'pokarz cycki', piłki na gimnastyce, pukanie w 'ściany' , salon Furby, koncert Miley i Gagi, ooo nie! , wszy, tego raczej się nie da zapomnieć ♥ Sporo osób jest z okolic Katowic, więc wydaje mi się, że wybiorę się tam na kilka dni na wakacje :)
Ostatnie dni mijają szybko, z jednej strony to dobrze bo bliżej do wakacji, ale z drugiej coraz bliżej do egzaminów, których nagle zaczełam się bać. Po tak długiej nieobecności w sq mam kilka sprawdzianów do pozaliczania, nw jak ja z tym wyrobie tym bardziej, że nie mam najmniejszej ochoty do tego usiąść. Miałam sie wziasc do tego wlaśnie w weekend, ale w piątek wyszlam z Weru i Jagą, po czym Jaga została u mnie na nocke, dzisiaj mialam isc na chwile do babci, a siedzialam tam pol dnia, a jutro, ide do imieniny dziadka. No trudno.. najważniejsze przeżyć przyszły tydzień.











9 komentarzy:

  1. Dobrze,że już jesteś ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No długo Cię nie było, świetnie, że już jesteś!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe powroty sa super :)) niezly mix nam zafundowalas :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wracasz! :*

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super! (:
    ps.
    Bardzo proszę o pomoc. Jeżeli nie było by to dla Ciebie problemem to wystarczy, że wejdziesz w tą notkę: http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2014/04/sheinside.html i poklikasz w podane w niej linki. Staram się o współpracę. Z góry dziękuję. Jeżeli też chcesz, abym Ci w czymś pomogła to napisz w komentarzu. <3 Przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie że wróciłaś:)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.