czwartek, 17 kwietnia 2014

wolne !

Hejka,
wczoraj zaczęła się przerwa świąteczna, nareszcie ! :) Długo na to czekałam, bo mam już dość szkoły :P Po południu wyszłam z Weru i Jagą, nie ma to jak zrobić zakupy na ponad 80zł, ale raz się żyje ^^ Później nocka u mnie, współczuję Rolo, której cały czas wysyłałyśmy jakieś zdjęcia :P
Dzisiaj zaczęłam już trochę sprzątać, mam zamiar zabrać się konkretniej za łazienkę, ale nw czy jest sens skoro rodzice po świętach chcę ją remontować.
Jutro rano chyba pojadę z bratem do spowiedzi, po południu przyjedzie do mnie Weru z tatą, w końcu pozbędę się rybek, które on zabierze do siebie ;) A my najprawdopodobniej będziemy dokańczać resztki z dzisiaj :)

zostawiam tu kilka inspiracji, bo nie mam żadnych zdjęć ;3







13 komentarzy:

  1. też już nie mogłam doczekać się przerwy świątecznej <3

    http://younglonelysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też już biorę się za wszelkie porządki :)
    + dziękuję za przeczytanie notki :) niedługo podsumuję ten eksperyment :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne inspiracje:3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie wolne!
    Obserwuje, liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam miec wolne! :D Z resztą kto nie lubi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak w końcu wolne ;-)
    Zdjęcie 3 i 4 wow, robią wrażenie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Milego wolnego zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post!
    Mogłabym prosić o kliknięcie w linki pod ubraniami ?.
    Pod tym postem : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/04/choies.html .
    A ja zaobserwuję twój blog, i jak mi się spodoba polecę go w poście ! :) .

    OdpowiedzUsuń
  10. Super inspirację (:

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne inspiracje:)
    pozdrawiam :)) http://woman-with-class.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne tatuaże ;)
    Wesołych Świąt Wielkanocnych ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe inspiracje :))

    Pozdrawiam cieplutko :)) pozwolę sobie zaobserwować
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.