sobota, 19 kwietnia 2014

Wesołych !

Siemka,
no to na początku chciałam Wam życzyć Wesołych Świąt i Mokrego Dyngusa i to chyba na tyle, bo nie umiem składać życzeń :P 
Dzisiaj od samego rana boli mnie kark, chyba od tego, że poszłam spać w mokrych włosach i po prostu zmarzłam.. dokańczałam jeszcze sprzątanie, pomogłam mamie w kuchni i teraz leżę w łóżku. Ogólnie to jakoś nie czuję tych świąt, niby są te wszystkie potrawy i dekoracje, ale jak byłam młodsza to jakoś bardziej to odczuwałam.

♥♥♥



8 komentarzy:

  1. Ja również nie umiem składać życzeń :)
    Nawzajem wszystkiego dobrego :*
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt również dla Ciebie :*
    Ja jakoś też nie za bardzo odczuwam te święta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych i Mokrego Dyngusa ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą piosenkę, ogólnie VNM, kocham no :) Wesołych :))

    OdpowiedzUsuń
  5. tez jakoś nie czułam tych świąt... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. VNM <3 ja ogółem świąt Wielkanocnych nie lubię ;x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. I już po świętach :/ Tak szybko minęły :c
    Pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.