sobota, 26 kwietnia 2014

#176

Siemka,
jestem już po egzaminach i w sumie chyba najlepiej poszedł mi polski, a najbardziej obawiam się wyników z angielskiego, ale jakoś to będzie. Oby tylko punkty mi stykły :D
Wczoraj po południu wyszliśmy na dwór z Werczi, Jagą, Olczi i Niechciałem, fajny dzień, robienie rymontu, płacenie spodniem, picie reksa :) Wieczorem z Weru i Jagą byłyśmy na pizzy, wróciłam do domu mega zmęczona, tylko nie wiem czym, umyłam się i zaraz poszłam spać.
Dzisiaj czeka mnie trochę sprzątania i może w końcu wezmę się za nadrabianie na blogu, bo ostatnio trochę to zaniedbałam :P


17 komentarzy:

  1. nie martw się wynikami z egzaminu, nie pewno poszło ci świetnie!
    fajne zdjęcia *-*
    zapraszam na mój nowy blog: http://mar-tyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Obserwuje i zapraszam do siebie :) http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz na zdjęciu!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wyniki będą dobre :) Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie dobrze :) mnie teraz czeka matura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu testy za nami ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że egzaminy poszły super :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A dla mnie angielski był banalny. Polski faktycznie też był prosty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi też polski poszedł najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma co się martwic na pewno dobrze Ci poszło! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno dobrze ci poszły egzaminy :)Fajne zdjęcia ;D
    Pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze będzie z egzaminami, nie masz co się martwić ;)
    swietne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie podstawa z angola była banalna, ale z rozszerzenie to już o wiele gorzej haha :D

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.