niedziela, 13 kwietnia 2014

#173

Siemka,
wczoraj w końcu znalazłam coś co możne nadać się na testy/bierzmowanie, a mianowicie 2 tuniki :) byłam tez w sh, i znalazłam czarny, luźny sweterek z rękawem 3/4, ale to tak do chodzenia na codzień.
Pod wieczór wyszłam z Jagą i Weru, potem dołączył do nas Niechciał z Woszu, wieczorem wyszedł jeszcze Jaczo, ogólnie było fajnie :) Nocke spędziłyśmy u Werczi, a rano przyjechał po mnie Michał, to nie musiałam wracać z buta :D
Dzisiaj sprzątałam w szafach, poprzekładałam trochę ciuchy, bo pogoda jest coraz ładniejsza i trzeba wyciągnąć cieńsze rzeczy :) Przeglądałam też allegro i tablice w poszukiwaniu jakiejś klatki dla szynszyla/królika. Szynszyla w sumie marzy mi się już od jakiegoś roku, ale czytałam trochę opinie na temat tych dwóch zwierzaków i sama teraz już nw. Ale po pierwsze trzeba ubłagać mamę, później zastanawiać się nad kupnem :P



Wczoraj na blogu wbiło mi 10 tysięcy wyświetleń, za co bardzo Wam dziękuję ♥

16 komentarzy:

  1. Te tuniczki są śliczne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny sweterek rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj chciałabym bym mieć takiego szynszyla! <3 śliczna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne tuniki ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubrania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje!!! :) Boskie bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cool tops!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pieken rzeczy! Gratuluję wyświetleń ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy.
    Powodzenia w przekonywaniu mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. JA MAM KLATKE DO SPRZEDANIA NOWĄ ZAPRASZAM XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamcia :3 ale najpierw pomóż mi namówić mamę XP

      Usuń
  12. Śliczne rzeczy :) Gratuluję wyświetleń :D
    Pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.