wtorek, 8 kwietnia 2014

#171

Siemka, dni mijają szybko, a ja po powrocie z sanatorium nie umiem się przyzwyczaić do lekcji w szkole. Wydaje mi się, że już zaczynam powoli olewać sprawdziany, kartkówki i to jaka ocena wyjdzie mi na świadectwie, a w sumie to teraz te dwa miesiące powinnam przycisnąć, no ale trudno..
 
 Za 2 tygodnie czekają mnie egzaminy gimnazjalne, i tak jak na początku się nimi nie stresowałam, to teraz coraz bardziej się ich boje. Tym bardziej, że jak na matmie robimy powtórki to większości zadań nie umiem..

Wczoraj gadałam trochę z mamą o wyjeździe na wakacje do Rolo i Ady, i bardzo możliwe, że pojadę autobusem, bo taniej to wyjdzie i rodzice nie będą musieli tracić dnia, żeby mnie tam zawieść, no ale do wakacji jeszcze 3 miesiące. Mam nadzieję, że to szybko minie ;)


 

6 komentarzy:

  1. Powodzenia na testach :) Te 3 miesiące miną szybciej niż myślimy ;D
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się bardzo boje tych testów..;x damy radę :) !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia na egzaminach

    OdpowiedzUsuń
  4. nie stresuj się egzaminami, będę trzymać kciuki! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się egzaminami, zazwyczaj są łatwe ^^
    Fajne zdjęcia :) Udanych wakacji ^^

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.