piątek, 28 lutego 2014

Vansy.

Hejka, przez ferie miałam trochę więcej czasu poświęcić na bloga, niestety wyszło jak wyszło, najpierw tydzień ze znajomymi, teraz albo brak czasu albo brak chęci. Zostały mi jeszcze kilka dni ferii to postaram się coś ogarnąć :) Zmieniłam wczoraj lekko wygląd bloga, chcę jeszcze zrobić coś z nagłówkiem  ^^
Kupiłam sobie czarne vasny, pierwszy raz zamówiłam coś sama XD puki co jeszcze w nich nie chodziłam, ale pewnie mnie obetrą :p
Dzisiaj sprawdzałam opinie sanatorium do którego jadę, czytałam ponad pół godziny i nie było ani jednej pozytywniej, mam nadzieję, że ludzie będą ogarnięci. Muszę się wziąć za robienie listy rzeczy które chcę zabrać.


23 komentarze:

  1. chciałabym mieć vansy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te vansy !
    Ważne, że przynajmniej odpoczęłaś w ferie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te vansy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny buciki!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne vansy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham vansy .trwa konkurs ktorym mozna wygrac air maxy zapraszam
    www.onee-life.blogspot.com
    obserwuje i licze na rewanz

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam zamiar kupić sobie czarne vansy :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię vansów (:

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne trampeczki:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne! nie mam jeszcze ani jednej pary :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, do wszystkiego pasują :)

    OdpowiedzUsuń

  12. Hey beauty wowww you have a really nice blog :) would you like if we follow each other on blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie słyszałam, że vansy obcierają. Daj znać jak się sprawują.
    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam vansy i też postawiłabym na kolor czarny,bo pasują do wszystkiego. :)
    Świetny blog, tak samo dobrze mi się go czyta. Klikam obserwuj i liczę, na jakiś rewanż. Pozdrawiam :*
    www.ness-angie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne vansy :) Ja nigdy jeszcze vansów nie miałam, jakoś cały czas stawiam na Conversy :)
    Też zawsze robię listy przed wyjazdem, co zabrać :)
    Mam nadzieję, że nie jest w tym sanatorium aż tak źle, co?

    OdpowiedzUsuń
  16. Vansy, vansy, wszędzie vansy. Ja za nimi nie przepadam, przereklamowana sprawa :)

    broaden-horizon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.