środa, 12 lutego 2014

Szybciej ! :)

Siemka, ostatnie dni wyjątkowo mi się dłużą, tak bardzo chcę już ferie, ale jeszcze tylko 2 dni :) Dzisiaj miałam sprawdzian z wosu, pewnie bd miała 3 jak zawsze. Babka z fizyki wpisała mi dwie jedynki i jestem w 100% pewna, że zgubiła moją kserówkę, bo nie mogłam mieć jedynki, skoro połowe zrobiliśmy na lekcji razem z nią na tablicy.. Jutro jedziemy do kina na "Jack Strong", przy okazji bede reklamowac bluzke z CA bo tak jak myslalam cos podobnego do brokatu odpadło po 1 praniu. A w piątek planuje iść tylko na 2 pierwsze lekce, bo nie mam ochoty już siedzieć w tej szkole i chyba się zwolnię pod pretekstem bolu glowy czy cos :D Tak bardzo czekam na niedziele, niech to szybko zleci ♥



7 komentarzy:

  1. Mnie za 2 dni kończą się ferie, więc zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zleci ani się obejrzysz, najważniejsze nie patrzeć na zegarek bo wtedy to się dłuuuży ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na piatek, chce łikendu :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ferie mam dopiero na wielkanoc :((((((

    Obserwujemy? Jesli uznalas to za spam to przepraszam (:

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam ferie jako pierwsza! zazdroszczę Ci ich! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam w końcu ferie <3
    Mam nadzieję,że ta kserówka się znajdzie ;P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.