czwartek, 6 lutego 2014

Oby wszystko wypaliło ! ♥

Siemka, dzisiaj pisałam sprawdzian z gegry, szkoda tylko że nie było wszystkiego na ściągach.. Na wf mi i werczi nie chciało się tańczyć zumby i poszłyśmy poodbijać piłkę, skończyło się na tym ze grałyśmy z klasą C, ach te my siatkareczki ♥ Miałam spotkanie do bierzmowania, i spoczi bo ksiądz powiedział ze nie musimy zaliczać tych wszystkich modlitw :D I niby cały dzień minął w miarę dobrze, ale i tak wszystko mnie od rana denerwowało.. , ale wieczorem wszystko się zmieniło, bo na 80% pierwszy tydzień ferii spędzę w Lubinie u Ady i Rolo ♥ sialalalalala, ciesze się :D Warunkiem tego, że pojadę jest pomaganie rodzicom w sklepie, nie lubię mieć takiego kontaktu z ludźmi, ale trzeba spinać poślady i do roboty, hahaha XP W końcu jest duuuży cel i wstępne plany ! :) Oby wszystko wypaliło ! ♥


10 komentarzy:

  1. No to życzę żeby wypaliło i ferie się udały!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też życzę, aby wypaliło. Śliczne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, aby plany wypaliły :)
    Dziękuję za komentarz u mnie!
    Buziaki :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no to życzę aby plany wypaliły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w planach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia, powodzenia! :)

    http://mojkwiatzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz za wf zumbe? tez chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, żeby plany wypaliły! :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.