niedziela, 23 lutego 2014

mistrzowski tydzień ♥

Siemka, dzisiaj wróciłam od Ady i Rolo, ten tydzień był genialny, poznałam Paulinę, Dagmarę, Karolinę, Igora, Sebe , Karo , Sztando, Rozmus, Dominikę, zajebiści ludzie ♥ Ostatnie 2 dni były najlepsze, - jak się sika w kratę ?, - to tylko jedno !, - co się rymuje z Ada? -Adoptowana, bo ruda XD W piątek Natalia zrobiła mi smileya w łazience w galerii, trochę się bałam, bo myślałam, że to boli, ale w uchu boli bardziej XP Miejmy nadzieje, że z całą ekipą zobaczę się na początku wakacji :)

Dowiedziałam się, że 5 marca znowu wyjeżdżam do sanatorium, puki co wiem tylko, że do Rabki Zdrój, ale nie wiem do którego, bo są tam 3. Poczytałam sobie opinie o tych ośrodkach na necie i trochę boję się tam jechać, bo są same negatywne, ale jakoś przeżyje.

Jutro mam zamiar iść z psiakiem do weterynarza, bo ma za długie pazury w palcach, w których nie ma kości i już mu się 2x zahaczyły o siebie. Może pójdę zobaczyć też do verony, ostatnio mam ochotę kupić sobię conversy albo vansy, ale trochę szkoda wydać mi tyle kasy :P







 heheszky ♥

10 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :)
    milka <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne fotki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą czekoladę kiss me :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your photos!
    Happy Monday and have a fabulous week!
    xx, Tina
    tinasstylesinners.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Po zdjęciach i po tym co piszesz widaćm, że to był na prawdę świetny tydzień :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, bardzo fajny blog, będę tu wpadać częściej . ;) obserwuję i liczę na rewanż :) jestem początkującą modelką i bloggerką i każdy komentarz i obserwator jest dla mnie ważny ;)

    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mogę nigdzie znaleźć tych czekolad :(

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te czekolady :3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez mam kolczyka w wedzidelku :D sa super
    obserwuje i zapraszam do mnie
    www.onee-life.blogspot.com
    trwa konkurs wygrywa sie air maxy

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.