niedziela, 2 lutego 2014

good day.

Siemka, wczorajszy dzień był świetny, każdy weekend mógłby tak wyglądać ^^ rano zrobiłam to co miałam do zrobienia. Po 15 poszłam z Werczi do cholewki, później po Jage i się zaczęło :P. Poszłyśmy do galerii, pod nią siedziało 3 chłopaków, wychodzimy jest już ich 4. Zgadałyśmy się z nimi na dwójce nagle było ich 5, a później doszedł jeszcze 6, ładnie się mnożyli xD Przeszłyśmy przez kaufa, dzwoniłam do mamy czy tato by po mnie przyjechał, a za 2 minuty spytać się czy mogę spać u Werczi ^^ Wieczorem na jordanku spotkałyśmy jeszcze Niechciała, Emile i Kasie XP dużo błota, ale i tak było fajnie :) W domu gadałyśmy z jakimiś typami na chacie, oglądałyśmy ' Topór 2 ', miałyśmy bekę z tego filmu, lubię takie horrory :P
Dzisiaj o 12 byłam już w domu, i wykorzystuje niedziele na nic nie robienie ;P zaraz trzeba się tylko wziasc za zadanie z historii i może wezmę się za jakiś film ^^





10 komentarzy:

  1. Fajnie spędziałaś dzień :) Świetne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjecia, a co do piosenki to świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę ,że udany dzień , ja obserwuję <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. widać, że dzień się udał :)
    lubię tę piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, dodawaj częściej swoje zdjęcia a nie tylko marko^^

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądacie ;-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że wykorzystałaś dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdro takich niedziel, u mnie jest zawsze mega dużo nauki na poniedziałek ;p
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.