piątek, 14 lutego 2014

Ferie :)

Siemka, no to zaczęły mi się ferie, do szkoły tak jak planowałam poszłam tylko na 2 godziny techniki i wróciłam do domu :) w domu przerobiłam trochę domek i projekt z techniki. Zaczęłam się też pakować, zastanawiam się czy brać laptopa, ale do zastanowienia mam jeszcze całą sobotę ^^ byłam też z tatą wypożyczyć narty, spotkałam tam Oliwie, babka się jej pyta do jakiej chodzi szkoły a ona, że Jana Mickiewicza , hahahaha kocham ją ♥ Jutro muszę się jeszcze do końca spakować, posprzątać, rozejrzeć się za prezentem dla taty, a w niedziele rano jadę na narty do Karpacza, a wieczorem zobaczę się z Rolo, Adą, Patrykiem i Karo, jak ja się już za nimi stęskniłam ♥

W czwartek byłam na filmie Jack Strong, jak dla mnie to był nudny, bo nie przepadam za taką tematyką, ale ważne, że nie miałam lekcji. Kupiłam sobie w Bershce koszulkę za 9.90 :D A w Rossmannie trafiłam na promocje mojego pudru i kupiłam też beżowy lakier :)




Przyszła też moja bluza z fesswybitnie, spodziewałam się lepszej jakości nadruku, ale jest okey, mam nadzieje, że po pierwszym praniu nie zrobi się z niej szmata :)





16 komentarzy:

  1. No i doczekałaś upragnionych ferii ;-) Udanego wypoczynku!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie doczekałam się tych ferii :) Ja na tym nie byłam jeszcze w kinie i raczej nie pójdę ;p.
    Też załapałam się w Rossmannie na ten puder i mam w tym samym kolorze :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NOMINOWAŁAM CIĘ DO LIEBSTER BLOG AWARD,SZCZEGÓŁY U MNIE NA BLOGU

      Usuń
  3. Zazdro, mi właśnie się kończą ferie i od poniedziałku do szkoły.. ehh:) A Tobie miłego wypoczynku życzę!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też właśnie zaczęłam ferie ;D

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta koszulka :) fesswybitnie ma współprace? Bo juz na drugim blogu się napotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier świetny ;)
    życzę CI udanych ferii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych ferii :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka bluza swietna!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Bereshe <3 :)
    Miłych ferii ;)

    Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym. ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi ferie skończyły się już daaaawno , zazdroszczę < 3
    Fajny aparat: ))
    Poklikasz w banery na samym dole strony ?
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier jest fajny! :D
    Daj znac jak to z ta bluzka po praniu hahaahha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam ferie :p, świetna bluza http://chudanowaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.