niedziela, 9 lutego 2014

#165

Siemka, weekend znowu spędzony świetnie ^^ W piątek nocka u mnie, w sobote wypad do galerii, a dzisiaj odpoczywam :D Właśnie skończyłam robić bryły na domek z techniki, wygląda on strasznie, cały czas cos sie odkleja i jest krzywe XD Zrobiłam tez plakat na niemiecki, a teraz umawiamy sie z Rolo na niedziele i chyba pojedziemy na narty do Karpacza i tam sie spotkamy, pojezdzimy i pojade razem z nimi do nich na tydzień :D Nie moge sie doczekać *.* Teraz pewnie bede wspominała o tym w kazdym poscie, jakoś musicie to przezyć :3 Jutro zaczynam o 10.35, bo zmienił nam się plan, troche lipnie bo we wtorek i w srode koncze o 15. Mam też po lekcjach poprawe z fizyki, oby babka zrobiła tak jak mowila, bo nie uczylam sie na ten sprawdzian :D






6 komentarzy:

  1. Dawno nie byłam w Karpaczu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie tu :)

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, że masz na 10.35, ja niestetyna 8 :( Ładne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.