wtorek, 4 lutego 2014

#163

hejka, dzisiaj miałam na 11.30, bo nie miałam 2 wf i 2 angielskich :D ze sprawdziany z chemii mam 3, niby jestem zadowolona bo zawsze mialam 2, ale i tak moglam sie bardziej postarac. Możliwe, że 14 lutego pojedziemy do kina na jakiś film wojenny, ale ważne że nie bd lekcji :D A po wczorajszej akcji z księdzem, chyba znowu nam go zmienią. Nasza klasa nie ma szczescia do nauczycieli z religii xP Chyba zaczyna mnie brać jakaś choroba, boli mnie gardło i mam katar, jestem w 80 % , ze skonczy sie to anginą.. Zaraz ide do babci, bo ma jakiś tam problem z komputerem, a teraz biorę się za ogarnięcie pokoju :P


19 komentarzy:

  1. Oj to żebyś się nie rozchorowała :/ Fajnie miałaś, że nie miałaś 4 lekcji :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej :) ! Gratuluję 3 ze sprawdzianu z chemii ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gartuluję oceny z chemii. Zdrówka życzę :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chce mieć na 11:30 do szkoły! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nigdy nie miałam szczęścia do nauczycielki od religii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie masz, ja mam może odwołaną lekcje raz w miesiącu, końskie zdrowie mają Ci nauczyciele >.<

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie lubiłam chemii, ale zawsze miałam z niej 4 i 5, ale teraz już jej na szczęście nie mam ^^
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!
    http://fashioninherheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię chemii, no ale trudno trzeba jakoś przeżyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubiłam chemii, teraz na szczescie jej nie mam :DD
    Też chcialabym chodzic tak pozno do szkoly ;))
    Bardzo fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie jest pójść tak późno do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja ferie, więc do szkoły chodzić nie muszę :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.