sobota, 4 stycznia 2014

zakupy / sprzątanie.

Siemka, od kilku dni przeglądam sobie strone Sheinside, spodobało mi się kilka ciuszków, musze pogadać z mamą to może zamówi mi coś na urodziny, które mam za niedługo. A dzisiaj byłam na zakupach i w lumpie, z jeansa mam spodnie, podobają mi się w nich te podwinięte nogawki, a w lumpie kupiłam taki zwykły miętowy sweterek ( w realu jest trochę ciemniejszy ) i spodnie od piżamy, są takie słodkie, że musiałam je kupić :D Jak wróciłam siedziałam troche przed tv, było mi zimno i nie miałam ochoty nic robić. Po południu zabrałam sie za sprzatanie, w sumie to glownie po sylwku, bo bylo sporo smieci ktorych wczesniej nie wyniosłam XP ogarnełam tez akwarium, nie umiem sie z niego pozbyc glonow, na internecie znalazlam kiedys taki sposob ze wklada sie do cienkiej skarpetki wegiel drzewny i to w sumie troche pomaga, ale jednak wszystkiego nie wyciagnie. Zaraz ide sobie zrobic kubek herbaty i zabieram się za przeglądanie blogów.







KLIK KLIK KLIK


11 komentarzy:

  1. ładne rzeczy :D
    spodnie dżinsowe bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W SH można znaleźć bardzo fajne rzeczy, ten miętowy sweterek jest świetnym przykładem ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie te spodnie od piżamy są takie słodkie ♥
    Także lubię przeglądać SH, czasam coś ładnego się znajdzie :)
    Zapraszam do mnie : luvkarolajn.blogspot.com (obserwuje)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę słotkie te spodnie od piżamy *.* Spodnie i sweterek też nardzo mi się podobają :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne spodnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne rzeczy sb kupiłaś , miętowy sweterek = <3
    Obs za obs? : slodkieslodkieczary.blogspot.com
    Zapraszamy również na fanpagea będzie nam miło jak polubisz :) : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i zdjęcia! <3

    http://dailykamila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju te gatki od piżamy są boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie piżamowe urocze. :)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.