piątek, 10 stycznia 2014

weekend.

Siemka, wczoraj rano zakropilam psa, czym na pchły. W sq nie wiem jakim cudem, ale wyszlo mi z niemca 3 na koniec semestru ^^ szkoda tylko ze mnie babka pytala i zanczynam z 2 nastepny semestr. W domu zrobilam sobie na obiad sałatke, posiedziałam przed tv i miałam nie isc na zumbe, bo zaczal bolec mnie brzuch, ale Werczi mnie namowiła i poszlysmy razem, wytrzymalysmy półgodziny xd Szybsze układy, miesiąc przerwy, zmęczenie ze środy i wf tak sie właśnie to kończy xd Dzisiaj w nocy nie umiałam spać przez to że bolał mnie brzuch i głowa, dlatego tez nie poszlam do sq. W sumie bardzo mozliwe ze zatrulam sie tymi kroplami od psa, bo najpierw sie z nim bawie, pozniej cos jem i nie myje w miedzy czas rąk.. , trudno, ważne że juz mi przechodzi ^^

dodam jeszcze kilka zdjęć koralików, zaczyna mi brakować normalnych fotek, a pogoda lipna..







18 komentarzy:

  1. oj tak pogoda istnie jesienna ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogłam w nocy zasnąć :) Śliczne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda się zepsuła niestety, wieje jak nie wiem ;-P Świetne foty!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście w szkole, żadnej złej oceny na 2 semestr jeszcze nie załapałam.
    Nawet jeśli to się poprawi ;)))
    Zapraszam do mnie : luvkarolajn.blogspot.com. (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia. :)
    Nie martw się oceną, na pewno dalej pójdzie Ci lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poprawisz ocenę, ważne że nie 1 dostałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno poprawisz ta 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż, niemiecki to w końcu język obcy, wymaga sporo nauki, takie życie.

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia i realizacji marzeń w Nowym Roku Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że już Ci przechodzi ;)
    U mnie pogoda na szczęście jeszcze bardzo ładna :) Słońce świeci, lekki wiaterek ;p
    Zdjęcia koralików bardzo fajne :)
    Obserwuję i mam nadzieję na rewanż ;) http://workandart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog:D
    http://hardcandyyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały weekend mam zawalony w piątek i sobota szkolenie a w niedzielę wośp ;) Ale daję radę ;))
    Kiedyś też chodziłam na zumbę ale teraz ćwiczę w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez zdjęcia są genialne! Nigdy bym nie pomyślała, że to są zwykłe koraliki :)
    Wpadaj do mnie ---> http://elgatoesnegro.blogspot.com/
    +Obserwujemy? Ja już.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz lepiej myj te ręce,bo może potem być jeszcze gorzej,ale ważne,że piesio dostał preparat :)
    Nie spodziewałam się,że po prawej stronie twojego bloga się znajdę,to dla mnie dużo znaczy,dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Musisz uważać,z tym nie ma żartów :c
    Gratuluję oceny z niemickiego na koniec,a na początek semsestru zawsze możesz poprawić :)

    iska-iskaa.blogspot.com --- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie również pogoda złaa.! :(
    Zapraszam do siebie i myślę, że ci się u mnie spodoba. Dopiero zaczynam, ale i tak mam nadzieję, że odwiedzisz mój blog. :)
    Mam również nadzieję, ze zaobserwujesz xd
    http://juliee-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.