niedziela, 26 stycznia 2014

urodzinowo.

Hejka, wczoraj była u mnie rodzinka, dostałam najlepsze prezenty jak dotąd, bo wszystkie mi się podobają ^^ Od rodziców ciuszki, od brata bluze i chustke, od Gosi wisiorek, od Natalii perfumy i od Arka kolczyki, udało mi się też zebrać trochę pieniędzy :D Ogladaliśmy film o jakis czarownicach, pozniej Dyktatora, gadaliśmy z ludzmi na chacie. Natalia zwinęła z rodzicami po 23, co bylo szokiem bo zawsze ida o 21, Arek został u mnie na noc, gadalismy do 3 na chacie, bekowo :P Dzisiaj gralismy w pingponga, wygrałam z nim 6:2 w setach ^^ poznałam na tym chacie Konrada, Mateusza i Piotrka, haha, fajni ludzie ^^ Arek poszedł po 17, a ja zaczęłam ostro romansować z historią, zostały mi jeszcze daty.. + powtarzac wszystko, a pozniej czeka mnie jeszcze chemia. Jestem miło zaskoczona bo ponad 80 osób złożyło mi życzenia na fb XD

I uwaga uwaga, Jacek ma bloga, więc wchodzimy TU ! TU ! TU ! :)


bershka - 29,90
CA - 69,90


CA - 34,90 / CA-jest wyżej  / New Yorker - 79,95




20 komentarzy:

  1. śliczne prezenty:) uwielbiam raffaelo :) Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne prezenty. :) Wszystkiego najlepszego życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione wszystkiego najlepszego. Fajne prezenty :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne prezenty dostałaś , pozdrawiam ciepło! ;)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty.:) ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmm narobiłaś mi ochoty na raffaello :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne ciuszki, w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ciuszki! Świetne prezenty!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  11. super prezenciory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To z C&A piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne prezenty :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba :)
    >>>www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.