czwartek, 23 stycznia 2014

today.

Siemka, dzisiaj mialam sprawdzian z fizyki, wszystkie odpowiedzi mam od Patryka, to moze bede miala 3, a przynajmniej na to licze. Na niemieckim byla kartkowka, chyba bedzie 3, bo zrobilam duzo drobnych bledow. Z matmy tez kartkowka, dobrze mam 3 zadania na 4 to zobaczymy ^^ W  domu posprzatalam pietro, pomagalam mamie robic spody do ciast na sobote. Zaraz biore sie za robienie notatek, bo w przyszlym tygodniu sprawdzian z chemii i histy.. za dużo tego ! musze jeszcze nauczyc sie na edb, bo musze zaliczyc sprawdzanie przytomności. Jak ja chce już ferie !




14 komentarzy:

  1. ładne zdjęcie żywicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie 2 zdjęcia mnie powaliły, są boskie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super makro ;)) u mnie też dużo nauki, zawsze nienawidziłam fizyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w nauce. Śliczne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w uczeniu się na sprawdziany.Ja też muszę napisać z chemii :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię fizyki :c Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie po feriach czeka spr z historii -,-
    śliczne zdjęcia ; p

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mi pozostał jeszcze tydzień ferii :(( i potem to cały tydzzien jakis sprawdzianow i kartkowek :(milej nauki :*
    obserwuje i zapraszam do mnie
    www.onee-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.