niedziela, 19 stycznia 2014

today.

Hejka, wczoraj wieczorem przyszla do mnie babcia z dziadkiem, bo sie pomylili i mysleli ze mam urodziny xd Ale to co dostałam pokarze Wam za tydzień jak dostanę jeszcze od rodzicow i brata ^^
Dzisiaj w sumie caly dzien siedze w domu, bylam na chwilke na dworze, zrobilam pare zdjec i wrocilam do domu, bo bylo mi zimno. Uważałam żeby nie wdepnac w mine od psa, ale oczywiscie i tak wdepłam xd Zrobilam kserówke z niemca, nie umiem zrobic 3 przykladow, ale to od kogos spisze, fajnie by bylo jakby to zebrala do oceny, w sumie to jak na wywiadowce rodzice do niej poszli to teraz jest dla nas dużo milsza i stawia plusy jak idzie sie do tablicy :D



14 komentarzy:

  1. U mnie też dzisiaj bardzo zimno:/
    Zdjęcia super ! Bardzo ładnie pomalowane rzęsy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tak samo - zimno ! :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ogólnie noszę krótkie;)
    ale ta bardzo mi się spodobała :)

    thx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz rzęsy! Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem co dostalas :D
    ♥blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale oczka! ciekawe co dostałaś?!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale rzęsy:D cudo!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz tam błąd - pokaż * :)
    Czekam na zdjęcia tego co dostałaś ;) Ja w sobotę byłam strasznie uciapana błotem bo szłam z mamą przez pola na skróty :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no u mnie to norma XP
      ja pewnie dzisiaj też będę trochę uciapana :/

      Usuń
  10. koniecznie pokaż co dostałaś :)
    świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się za każdy komentarz, który dotyczy posta.
Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.